dinsdag, mei 22, 2007

Nou, het blijkt maar weer dat sommige mensen niet zo goed kunnen lezen. Ik kreeg nota bene de voorzitter van Felikat's Rasclub Heilige Birmanen op mijn dak. Ze dacht dat de kat van onderstaand krantenbericht bij ons woont. Nee, mevrouw Nettie Bosch, wij hebben alleen Noorse Boskatten. Ze vindt het niet zo leuk dat er op deze manier over de Heilige Birmaan gesproken wordt, want zo komen ze negatief in het nieuws. Ook betwijfelt ze of deze kat wel een Heilige Birmaan is. Om eerlijk te zeggen, lijkt het mij ook een kruising, maar ik heb geen verstand van Birmanen en wie ben ik om een krantenbericht, inclusief interview te betwijfelen? Ik vond het gewoon een leuk berichtje. Het is ook niet mijn gewoonte om over iemand anders te schrijven, maar het stond immers in de krant?

1 opmerking:

Anoniem zei

Sommige mensen hebben gewoon lange tenen, je bedoelde er toch niets kwaads mee. Nee nu heb ik een goede indruk van die mevr van die vereniging!